Olemme myös henkilöbrändiini keskittynyt luova toimisto

Linnanahteella on Instagramissa yli 56 000 ja TikTokissa noin 28 000 seuraajaa. Lisäksi näpeissä pysyvät niin Facebook, YouTube, Twitter kuin LinkedIn.

"Minulle ja tiimilleni vaikuttavuus syntyy luovasta konseptista, jossa omat arvoni yhdistyvät asiakkaan kanssa ja valitut viestit kerrotaan kiinnostavalla tavalla, kohderyhmää puhutellen. Olemme luovia ja rakennamme mielellämme idean sinun tarpeisiisi."

Aki Linnanahde

Poimintoja Linnanahteen some-yhteistöistä

Ammattimaisia sisältöjä, uusia oivalluksia, rohkeita ideoita. Tätä kaikkea ovat Aki Linnanahteen sosiaalisen median yhteistyökampanjat.

Linnanahteen energiamurros on kahdeksan­osainen YouTubessa julkaistu viihde­dokumentti, jonka jaksoissa Linnanahde tutustuu energian tuotanto- ja varastointi­muotoihin, ja vierailee paikoissa, joihin yleisöllä ei ole pääsyä.

Akin & Adan kokkikoulu on K-ryhmälle toteutettu kampanja, jossa muutenkin Linnanahteen sosiaalisessa mediassa usein esiintyvä tytär kokkaa ruokia yhdessä hieman keittiössä tumpelon isänsä kanssa.

Mielessä sosiaalisen median yhteistyö? Ota yhteyttä, niin jutellaan! »

"Myös kaupallinen yhteis­työ voi olla aidosti hyvää sisältöä, kunhan se toteutetaan oikein"

Ota yhteyttä »